Meerdere deelnemers onderhouden zelf een website of weblog. Zij introduceren zich hier en nodigen u uit mee te genieten van de ervaringen die ze de afgelopen jaren hebben opgedaan op individuele of gezamenlijke reizen.

Adrie en Jannie den Besten

Hallo,

Wij zijn Adrie en Jannie den Besten en onderhouden twee eigen websites die je ook hier vandaan kunt benaderen.

Veel plezier er mee,

Adrie en Jannie

Leo en Janet Bruinzeel

Jaren geleden hebben we verschillende kampeerbusjes gehad. Dat ging na een jaar of vijftien toch een beetje vervelen en hebben we ons meer op de motorfiets gestort. Nadat Janet in 1996 ook haar A rijbewijs had gehaald zijn we met de BMW boxer motoren gaan reizen. Sinds 2011 zijn we weer in het bezit van een busje en gaan we het met de motoren wat minder doen.

We hopen met deze bus opnieuw een hoop leuke landen te bereizen en een bijdrage aan camperreis.nl te leveren.

Veel plezier met onze website,

Leo en Janet

Anton en Ria de Wit

Wij (Ria en Anton, bouwjaar 1945) zijn de laatste tien jaar regelmatig met de camper op reis geweest. Eerst met een huurcamper in Nieuw  Zeeland, Zuidelijk Afrika en naar de Noord Kaap. Sinds 2006 zijn we met onze eigen camper op stap geweest naar o.a. Marokko, Tunesië, IJsland, Engeland en Ierland. In 2008 kregen we de kans om ons bij een klein Duits groepje aan te sluiten voor een reis van negen maanden door Azië.

Daarna gingen we naar Zuid - Amerika en van 2009 tot 2012 zijn we daar elk jaar twee keer, een maand of drie, met veel plezier onderweg geweest.

In 2012 besloten we om de camper terug te verschepen van Cartagena naar Zeebrugge. Bij terugkomst besloten we naar Australia en Nieuw Zeeland te gaan. We overwogen te verschepen of te huren maar uiteindelijk werd het camperruil. Sindsdien waren twee keer in Australia met een ruilcamper op stap en één keer in Nieuw Zeeland.

Lees meer...

Monique en Sjors Helderman

Wij zijn Sjors en Monique Helderman, wij onderhouden een eigen website (Sjoque) waarop je verslagen van onze reizen kan lezen en de bouw van onze DAF 4x4 beschreven wordt.

Veel leesplezier.

Ben Stoelinga en Juul van Ogtrop

Sinds voorjaar 2007 is de camper onze hobby. Eerst de VW California coach (met hefdak), toen najaar 2010 de Globecar Travelscout en nu (jan 2014) de Karmann Dexter. We maken kleine trips in Nederland (vakanties van 24, 48 en 72 uur) en grotere daarbuiten met een voorliefde voor Turkije. Verslagen op onze website: Zomer 2012 naar Sicilië en de laars, in dat  najaar Kroatië en Albanië en in december Frankrijk en Spanje. Verder in 2013 de reis door de Baltische staten en Karpaten (mei, juni ) en in 2013 en 2014 de (camper)reis naar Marokko (okt).  Veel leesplezier!

Ruud en Jamaliah Welling

Ruud (1953) en Jamaliah (1959) Welling reizen al jaren over de wereld. Via Ruud's werk (Shell) hebben we al op bijna alle continenten gewoond. Zo vertrok Ruud, alleen, in 1984 in een oude Alfa Sud van Nederland naar Engeland om aan zijn internationale carrière te beginnen. 23 jaar later in 2007 rijden wij samen met 2 kinderen in een Volkswagen Passat terug van Oman naar Nederland. Het begin van onze derde levensfase (Ruud's Pensioen) is aangebroken (April 2014). Om daar invulling aan te geven hebben we deze VW California Exclusive camper gekocht. Na wat proefritten naar de Noordkaap en Kroatië zoeken we nu de grenzen van de wereld op. De eerste grens is naar het eindpunt van Eurazië, Vladivostok.  Later zullen de andere continents-grenzen opgezocht worden. Hier een link naar onze blog (Engels talig). De eerste reis Oman/NL staat er ook.

Veel plezier met lezen en kijken.

Hans Mombers en Anja van der Walle

Wij zijn Anja van der Walle en Hans Mombers.

Heel lang geleden (1974 1975) is Hans met een Landrover door Azie heen getrokken. Van Eindhoven tot aan Nepal en weer terug. In die tijd kon je nog door Afganistan reizen. Prachtige reis geweest en toen het reisvirus opgelopen.

Anja is in 1997 naar Tanzania en Kenia geweest voor en mooie reis en de beklimming van de Kili Manjaro. En dat is hoog!. Ook zij is toen besmet met het virus.

In 2005 zijn wij, met onze zeilboot de Fiddlesticks, vertrokken voor een reis naar de Caribische Eilanden met een tussenstop van een jaar op het mooie eiland Bonaire. Maar reizen over land bleef ons ook trekken met gevolg dat we in de winter van 2010 een paar maanden door Marokko gereden hebben.

Uiteindelijk wint het reizen over land van het reizen over zee. We zijn nu druk bezig met het plannen van onze reis door  Rusland in 2015 na zuid Amerika in 2013 en 14. Onze Landrover is  verkocht, vanaf nu op pad met Iveco.

Waarom hier terecht gekomen? Het is heel leuk om contact te hebben met andere camperaars die het wat verder weg zoeken dan de gebaande paden in Europa.

Virginia Cojocaru

Hi,

I am Virginia Cojocaru. Most of the time I am traveling with Jeroen and Jolanda Peerenboom. My travel impressions you can follow on my blogs in 3 different languages; English, Romanian and Russian and my Youtube Channel.

Nederlands schrijven is voor mij erg moeilijk maar met wat hulp gaat het wel, hier een "proefstukje"

Rode wijn, witte wijn en champ…. Heerlijke bubbels

Na veel heen en weer bellen en wachten, waren we erg blij met het verlossende telefoontje. We waren welkom!

Ik als gids met een groep Nederlandse toeristen op vakantiereis met campers in onder andere Moldavië, mijn thuisland. We hadden al veel mooie dingen bekeken zoals Purkari, Chisinau, Milestii Mici en vandaag zouden we de tuin van Ivancea gaan zien. Lees verder om oa ook mijn blogs te zien.

Lees meer...

Hermann & Ritschi Heimkreiter

Van de reisavonturen met onze MAN onderhouden wij een eigen website: Bayerman-on-Tour.

Zoals de naam al doet vermoeden komen wij uit Bayern en schrijven derhalve in het Duits. Door de contacten met camperreis.nl kunnen we Nederlands redelijk volgen en hebben gemerkt dat Duits lezen voor de meeste niet echt een probleem is.

Veel plezier met onze site,